Followers

29 September 2009

Kek Prune Kukus

Kek Prune Kukus.
Saja-saja buat pagi tadi untuk berikan sebagai buah tangan untuk ustazah si Yusra dan juga kawan-kawan. Teringat kat mak sebab balik raya baru ni asyik dok tanya tak buat ke kek prune? Hmmm..kesian pulak.
Resepi ni boleh tengok merata-rata dah. Dalam rumah terdahulu pun dah ada. Kek ni boleh dikatakan antara kegemaran ramai jugak lah. Dahtu senang dan cepat nak sediakan. Tapi kali ini saya gunakan mentega Golden Churn, jadi kek nie lembut dan sedap terlebih dari biasa. Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

YOURS SINCERELY