Followers

09 August 2010

Kitchen Warehouse

Salam semua, gambar-gambar di bawah ini ialah tempat di mana saya membeli barang-barang yg pernah saya paparkan pada entri yang lepas seperti cookies cutter dsb. Sebenarnya, saya begitu teruja sangat bila jejak kaki ke sini. Rasa macam nk duduk lama-lama sikit dan belek satu persatu barangan yang ada. Macam-macam ada sebenarnya yang kita tak biasa tengok di KL. Pelbagai jenis bentuk loyang, pelbagai corak cupcakes casing, pelbagai peralatan kecil yang memudahkan kerja di dapur dan banyak lagi lah. Saya berkesempatan mengambil gambar itupun dengan keizinan pihak kedai. Mereka memang baik hati sungguh dan tak kisah kalau saya nak ambil apa-apa gambar sekalipun. Tapi disebabkan saya datang pun dah hampir lewat, kedai pula dah nak tutup, maka saya snap gambar yang penting sahaja lah. Cuba lah kawan-kawan lihat, menarik bukan? [Klik pada gambar untuk saiz yang lebih besar]






6 comments:

  1. kat mana ye kedai ni?

    ReplyDelete
  2. Ilaaaaaa.... jawab ler soalan tu...KAT MANA KEDAI NI....huhuhu.. hang ni bikin orang meroyan ja tauuuuu...

    ReplyDelete
  3. Sabaq..sabaq! jgn marah-marah..bulan posa kena selo-selo sikit..ekeke..To Maria & Mama, kedai ni kat Perth. Hehehe..

    ReplyDelete
  4. ingatkan kedai ni kat kl..hu..hu

    ReplyDelete
  5. uishh...jauhnya... tp brg2 tu mmg bleh buat jadik shopaholic jap wpun lepas tu xtau nk guna ke tak hehe

    ReplyDelete
  6. Hang memanglah Ila...sajaaaa ja nak bagi orang hangat hati ja tengok harta karun hang ni tau. Lepaih tu tak leh pi sendiri sebab jauhhhhhhh di sana....huwaaaaa....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

YOURS SINCERELY