Followers

04 November 2009

Siput Masak Lemak

Semalam bos terlebih rajin tolong pergi pasar belikan ikan, udang dan siput. Balik-balik dari pasar petang tu terus paksa kita masakkan siput [tak tahu ler nama siput nie, ke lokan ehh]. Dia nak kita masakkan masak lemak macam ituhari kita buatkan jenahak masak lemak. Sedap katanya. Siput yang berkilo-kilo ni terpaksa lah jadi korban semalam sampai kan ke hari ini pun masih dok ratah lauk yang sama. Hehehe..

1 comment:

  1. kat perlis lady panggi siput ni sbg gayam..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

YOURS SINCERELY