Followers

31 July 2009

Happy Birthday To Mr. Nasir!



Baru sempat nak update cerita ni padahal kitaorang dah celebrate minggu lepas. Masa pergi tu tak bawak camera, jadi masing-masing tangkap guna handphone saja. Gambar ini ehsan dari lyn, anak kepada Mr. Nasir. Kek comel tu saya beli di Wondermilk. Last minute lar! Kemudian kami pakat terus ke Plaza Damas untuk celebrate di sana. Kalau dah ke sana, comfirm la makan murtabak spesel tuh!! Tak banyak gerai yang buka pada hari itu termasuklah gerai kegemaran saya iaitu gerai yang menjual kacang phool, mee siam singapore dan rojak. Frustttt! Jadi saya tukar selera makan mee rebus saja. Ok lah, sedap jugak lah. Lain-lain yang kami order ialah popiah, murtabak special yg memang sedap giler tu dan nasik lemak untuk Alan dan Zsa Zsa. Manakala untuk Yusra dan Lyn, derang pakat order char kuew tiaw. Lepas tiup lilin dan makan kek, terus balik. Hajat hati nak meronda lagi tapi fikir Yusra nak sekolah esok hari terpaksalah dibatalkan.

3 comments:

  1. hepi birthday lah to mr nasir (sapa tu kacip? your 'pinang' ke?).

    cantik deco cake tu....

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..No lah macik..
    dia dh mcm sedara kamceng..my bos punya bestfren!my bos tuu kalau dah jumpa dgn tn nasir nie..sanggup tinggalkan me n yusra kat umah..kuar derang berdua je mcm orang berchenta kekdahnya..hukhuk..

    ReplyDelete
  3. auntie!!! thank u for the cake. alin tak upload lagi picture birthday to kat blogg. busy sgt..nape change to a new blog?? last time punyer best apa..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

YOURS SINCERELY